Конкурентна політика

    ДП «Укрпромзовнішекспертиза» тривалий час надає послуги з підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів щодо впливу концентрації/ консолідації/ поглинання на конкуренцію на ринку у відповідності до положень та вимог Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб’єктів господарювання на ринку № 49-р від 5 березня 2002 року.

Орієнтовний план інформаційно-аналітичного звіту
1. Встановлення товарних меж ринку.
2. Визначення територіальних (географічних) меж ринку.
3. Визначення суб’єктів господарювання на ринку продукції (робіт, послуг)
4. Визначення часових меж ринку.
5. Визначення та аналіз наявних бар’єрів вступу (виходу) на ринок (з ринку).
6. Розрахунок обсягу ринку та частки суб’єкту(суб’єктів) господарювання на ньому.

Деякі з виконаних досліджень: