Ціни на сталеливарну сировину залишаються незмінними на всіх регіональних ринках

14.07.20

Metal_bruhtДругий тиждень липня практично не змінив котирування передільного чавуну. Прагнення імпортерів знизити ціни не знайшли підтримки у трейдерів через низьку пропозицію сировини і високу собівартість його виробництва

На ринку США угоди укладались лише епізодично. Наявність достатніх складських запасів у локальних металургів дозволяє їм купувати дрібні партії сировини для покриття поточних потреб. Найбільшим попитом користувався чавун з Бразилії, поки на нього не виріс попит в Китаї, що підштовхнуло трейдерів до підвищення цін пропозицій. Як наслідок, інтерес до укладання угод знову зник. На даний момент індикативний діапазон цін становить 315-325 $/т cif.

У Туреччині ціни на чавун також не змінилися, чому сприяв горизонтальний рух вартості сталевого брухту. Заводи воліють здійснювати дрібні закупівлі у місцевих виробників, не даючи можливості зовнішнім постачальникам навіть мінімально підвищити ціни.

Згідно з прогнозами експертів «Укрпромзовнішекспертизи», в найближчі тижні котирування передільного чавуну будуть знижуватися на тлі очікуваного здешевлення брухту і значних складнощів з реалізацією плоского прокату. Металурги будуть суттєво тиснути на постачальників, намагаючись оптимізувати сировинну складову собівартості виробництва.

На регіональних ринках сталевого брухту цінова політика також залишилася незмінною. Трейдери робили спроби підвищити вартість сировини, проте складнощі заводів з продажем плоского і довгого прокату не дозволили підняти ціни.

На ринку Туреччини ціни на сталевий брухт рухалися в горизонтальній площині. Місцеві виробники прокату мають в наявність достатні складські запаси, що дозволяє їм до мінімуму скоротити закупівлі з зовнішніх джерел. Крім того, низький попит на турецьку арматуру і катанку вимагає від виробників шукати шляхи оптимізації собівартості. У зв’язку з цим основні гравці поки не розглядають можливість відновлювати масштабні закупівлі без отримання істотних дисконтів. На даний момент робочий діапазон цін на брухт марки HMS 1&2 (80:20) становить 245-255 $/т cif.

На ринку Азії ціни на металевий брухт також залишаються без змін. Маючи на складах достатні обсяги матеріалу, а також пропозиції на закупівлю дешевої китайської заготовки, імпортери виставили ціни попиту на рівні 235 $/т cif за лом марки HMS1. Однак такий рівень цін поки що є неприйнятним для більшості експортерів із США.

Прогнозуючи подальшу ситуацію аналітики УПЕ вважають, що в найближчі тижні ціни на металевий брухт будуть знижуватися в зв’язку з доведенням імпортерами запасів до нормативного рівня. Також на котирування буде тиснути курс долару на прокат на Близькому Сході та в Північній Африці. У серпні ціни відновлять зростання через поліпшення кон’юнктури ринку готового прокату.