На регіональних ринках сталеливарної сировини цінове затишшя

15.11.21

plavlenie-chugunaЗ початку листопада котирування передільного чавуну на регіональних ринках залишаються без змін

Будь-які спроби з боку імпортерів підвищити ціни на чавун не принесли бажаних результатів, слабкий попит на плоский прокат та відсутність зростання вартості металевого брухту не дозволив їм досягти бажаного.

На ринку Туреччини вартість чавуну не змінилася. При цьому місцеві покупці не поспішають контрактувати матеріал, очікуючи його здешевлення. Однак виробники не згодні з ситуацією, що склалася, і ситуативно скорочують пропозицію на цьому напрямку. Як наслідок, вартість чавуну становить 600 $/т CIF.

У США вартість матеріалу коливається в діапазоні 610-620 $/т CIF. Місцеві покупці зазвичай у подібних ситуаціях обирають бразильських постачальників, які мають можливість відправляти невеликі партії матеріалу в оперативні терміни. Чавун з Росії та України менш популярний через довгі терміни постачання в умовах невизначеності в сегменті плоского прокату.

Аналітик компанії «Укрпромзовнішекспертиза» Добровольський Юрій прогнозує, що у листопаді котирування передільного чавуну рухатимуться в широкому діапазоні з тенденцією до зниження через несприятливу кон’юнктуру ринку готового прокату. Однак у грудні ціни підуть вгору на тлі низької пропозиції з боку основних постачальників з Росії та Бразилії, зростання цін на плоский прокат та активного формування зимових складських запасів основними імпортерами в Туреччині та азіатському регіоні.

Котирування на регіональних ринках сталевого брухту з початку листопада також не зазнали змін. Незважаючи на скорочення пропозиції сировини на внутрішньому американському та європейському ринках, трейдерам не вдається відновити зростання цін через слабкий попит на довгий прокат і достатні запаси у великих імпортерів.

У Туреччині укладалися лише поодинокі угоди з крайньої потреби. Основні покупці поки що утримуються від масштабних закупівель, зосередившись на продажі арматури та катанки. Як наслідок, вартість брухту марки HMS 1&2 (80:20) залишилася на рівні 490-500 $/т cif порти західного узбережжя. При цьому більшість імпортерів готові відновити співпрацю при зниженні цін до 480-490 $/т cif.

За словами Добровольського, в азіатському регіоні ціни на металевий брухт також залишилися на колишньому рівні. Південнокорейські імпортери не особливо поспішають виходити на ринок, чекаючи на визначеність у прокатних сегментах. До того ж великі гравці мають достатні складські запаси, що дозволяє їм закуповувати мінімальні обсяги на внутрішньому ринку.

До кінця листопада ціни на металевий брухт несуттєво знизяться під впливом слабкого попиту на арматуру та катанку. З грудня очікується відновлення цінового зростання у зв’язку з поповненням запасів найбільшими покупцями та формуванням резервів на зимовий період.